Felfedező - A misztikus Oonagh Németországból

11:41

Anno a nyelvtudásom szinten tartása érdekében, úgy döntöttem, hogy belevágok német tévécsatornák nézésébe. Így találtam rá a GZSZ című sorozatra, amire nagyon hamar rá is kattantam. Örülök, hogy így alakult, hisz a szériának köszönhetően számtalan német tehetséget ismerhettem meg. 

Senta-Sofia Delliponti, mint Oonagh
Mint például Senta-Sofia Dellipontit. Az említett hölgy 2010 és 2013 között szerepelt a GZSZ-ben, majd távozása után Oonagh néven énekesként folytatta tovább a pályafutását. Legelső dalára a Facebook-on bukkantam rá, amit ő maga osztott meg a hivatalos oldalán. Azt kell, hogy mondjam, engem első hallásra megvett. A népi elemekkel tarkított popdalaival azonnal belopta magát a szívembe. Az igazsághoz ugyanakkor hozzátartozik, hogy ez a stílus mindigis közel állt hozzám. Szinte garantálható volt, hogy a kedvencemmé válik. 

A Crystalon nőttem fel, a mai napig kívülről tudom az összes slágerüket. És anno pont ugyanazért szerettem meg azt az együttest, amiért később Oonaghot is. Mertek egyediek lenni, és a saját útjukat követni, nem pedig a média által kitaposott ösvényt követték. Ennek köszönhetően pedig, valami csodálatosat alkottak.


Másfelől pedig, Oonagh számai többek annál, mint amit az ember elsőre belelát. Az általa képviselt stílus ugyanis egy bizonyos világnézetnel is jár. Akit egy kicsikét is érdekelnek a természeti vallások – mint ahogyan engem is – azok garantáltan kedvelni fogják a munkásságát!  

You Might Also Like

0 megjegyzés

Közösségi oldalak

Nyilatkozat